Aj keď...

...dnes svietilo zubaté slnko vonku bolo  móóóc fajn. Doma som porobila  čo bolo treba, uvarila obed a šupky -dupky do záhrady. Obhliadka  terénu prebehla celkom pomaly, chcela  som si  vychutnať prvé momenty strávené v záhrade po odchode pani zimy :-). Teším sa, že už sa dá vonku popracovať .
Prišla som o vtáčika z hliny, ktorého som zabudla schovať,fňuk.


Príroda sa už pomaličky prebúdza a naberá silu do ďalšej sezóny. Teším sa na jarné kvietky, ktoré vystrkujú svoje zelené lístky. Už je vidieť aj malinké biele chumáčiky na vŕbe.



Sneh ešte stále tróni na pár miestach v záhrade, nevadí mi. Má čas, je to v poriadku.                                   



Zima odchádza,jar prichádza. Pár zavesených vajíčok na halúzkach oslavujú jej nástup.                                




   Pozdravujem Vás!!!
                          lenka k.                          


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára