Už nebudem...

...okopávať taký veľký kus úžitkovej záhrady!!!
Nebývame v rodinnom dome, ale v bytovke na predmestí. Máme tu pokoj, kľud, pohodu a dokonca aj znesiteľných susedov :-)).
Dnes Vám chcem predstaviť ďalšiu časť našej záhrady vo dvore. Pozemok,kde som pred pár rokmi pestovala zeleninu. Priznávam, vtedy som to tak trocha flákala a preto som sa narobila.
Na konci leta som si povedala.....už nebudem okopávať!
Keďže sme nechceli aby tam samovoľne rástlo všeličo,zasiali sme  trávu(nech to vyzerá).
Veľmi by som chcela psa,ale to mi doma neprešlo.Nevadí.
...máme sliepočky!!!
Nápad, predstava, nákres,dlhá príprava(lebo nič sa nemôže nechať na náhodu),realizácia a namiesto hriadok máme hospodárstvo vo dvore!!!


Môj manžel kurín naprojektoval a zhotovil úplne sám(ale samozrejme že som mu pomáhala). Keď kurín,tak na úrovni... povedal. Vo vnútri je nainštalovaná kamera(čo ak by ich chcel niekto ukradnúť), a dvierka sa automaticky ráno otvárajú a večer zatvárajú (čo ak by sme zabudli ) :-)).

Stále sa niečo vylepšuje a dorába. Na okne chýba záclonka, ale dačo vymyslím :-))


Pipky máme "značkové", nie z veľkochovu.Žijú si svoj život a je im fajn. Žiadna chémia, zmesky a tak.

Väčšia časť pohromade,ostatné  špacírujú mimo záber.



Pán hospodárstva vo dvore... PIPO




Dobrú noc!!!
lenka k.







1 komentár: