DARČEKY A OBED

Minulý týždeň mala Bambula narodeniny. 
Cez víkend som pracovala na darčekoch,
o ktorých som vedela že ju potešia.


 ..... lapač snov


..... dve návliečky na vankúše


..... papierová hviezda



Pozvala nás na nedeľný rodinný obed 
do reštaurácie POD HRADOM. 
..... sedem statočných .....


Príjemné prostredie, dobré jedlo 
a najbližšia rodina ktorú mám tak veľmi rada
..... dokonalá kombinácia.

Malá ochutnávka toho čo sme obedovali.

..... kuracie mäso, domáce pirohy



..... hovädzí steak


..... bravčová panenka, domáce zemiakové kroketky,dusené kuriatka


Chutilo nám !
Jedlo bola skutočne výborné, 
k tomu skvelé biele víno ....

..... čokoládové suflé, zmrzlina


..... orechové, makové pirohy


Nemôžem opomenúť okvetné lístky kvietkov 
ktoré chutili fantasticky.

jazmínna

P.S: úplne mi vyhladlo, musím sa ísť najesť







4 komentáre:

  1. Mňam hned bych si dala:)) Ten natištěný lustr nemá chybu. Moc se mi líbí. Hezký večer Lucka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj Lucia.pekne ďakujem za pochvalu,prajem pohodový deň.jazmínna

      Odstrániť
  2. Pri večernom čítaní príspevku o jedle mi vždy škŕka v žalúdku. Darčeky sú parádne, určite urobili radosť.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka,keď som dopísala príspevok išla som si urobiť dačo pod zub :).neskutočné ako to na človeka vplýva.darčeky sa páčili a to ma teší.maj sa fajn,jazmínna

      Odstrániť