Jarné ladenie, časť druhá

Ahojte. Tak som zasa trošíčka jarne ladila doma aj vonku. Dnes ujo v televízií rozprával o tom, ako sa má výrazne ochladiť a napadnúť sneh. Vôbec ma to neteší, ale hádam to dáko prečkám(ostatne ako všetci). Už som sa skoro úúúplne celá  naladila na jarné ovzdušie, voľné chvíle som trávila v záhrade.
No nič..........kto si počká, ten sa dočká(jar sa isto nevzdá :-))

                      Opäť jeden z mojich obľúbených konárov ovešaný mini vajíčkami na chodbe.
V kúpeľni na umývadle sa nám zahniezdila malá biela slepička. 

Samozrejme ani na toalete nesmie chýbať kúsok jarného ladenia. Tie nožnice som tam zavesila ak by náhodou..........
 Na chodbe.....
Vstup.....
Ani v záhrade sa to neobišlo bez jemného okrášlenia chalúpky a kurína



Pokojný zbytok večera Vám prajem!
jazmínna








6 komentárov:

  1. Leničko, máte moc krásný blog a fotečky jedna radost, přeji krásný večer Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ajka za pochvalu,potešili ste ma.pekné predpoludnie.lenka

      Odstrániť
  2. Lei, no krásne si to všetko vyparádila. Najviac ma dostal ten konár na chodbe na zrkadle. No a nožnice...? Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahojky.na konáre tohto typu :-) nedám dopustiť. á nožnice, látku už neodstrihnú.....páčia sa mi,musela som ich dakde "upratať".papa Andrejka

      Odstrániť
  3. Ahoj Lenka, vidieť, že výzdobu si robila s láskou. Všetko krásne ladí.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka Emily.dlho sa mi nedal otvoriť Tvoj blog,ale dnes už áno.idem na návštevu.pa

      Odstrániť