AKO SOM IŠLA NA DREVO ...

..... nie do lesa!
..... nie na kúrenie!

Z vianočného ničnerobenia som už bola celkom unavená. A tak, deň pred Silvestrom som si povedala(teda moja hlava povedala):
Hore z gauča , ide sa na vzduch. Telo ležiace na tom gauči nereagovalo,veď nevládalo .
Dobre teda, dopozerám film v televízií a pôjdem.
Po hodke sa prekonávam, vstávam (film skončil, a ten trápny akože zábavný program je v polovici) a rýchlym pohľadom cez okno kontrolujem počasie.
MRAZIVÉ ale VYHOVUJÚCE (myslím si)
Mám plán: ...vybehnem iba do záhrady na kontrolu, pozriem ryby v jazere. Nebudem predsa v takej kose dlho trpieť. Hrubý dlhý rolák, kožušinová bunda, čiapka,šál a rukavice. Naobliekaná ako keby som mala stráviť zimu na Sibíri vyrážam von.
Po pár metroch si dávam dolu z rúk rukavice a povoľujem ten hrubý ružový šál.
Spoza mrakov vykuklo slnko a mne bolo jasné, že to je ideálne počasie na bicyklovanie.
Naposledy som na ňom sedela možno v auguste, keď sme išli s mužom do blízkej pizzérie na jednu špenátovú a jednu štipľavú.
Tak fajn. Idem si  k Váhu nazbierať to naplavené drevo, o ktorom vyprávam už dva mesiace.
Hrubý ružový šál putuje do koša (ale niééé smetného), čiapka tiež a bundu rozopínam. Tečie mi totiž pot po chrbte.


Drevo kam sa pozrieš. Krásne,vyhladené, poznačené zubom času, vody a kameňov.
Chcem to všetko, chcem to hneď.


Naplnila som košík a zobrala ešte do ruky dlhý konár.
Toľko nápadov mi koluje v hlave ..... vešiak, domček, srdce



... a nazbierala som si za hrsť šípok


No to trvalo kým som sa dostala k tej vode na to drevo.
(asi aj šesťdesiat minút odkedy som vstala z gauča)

S POZDRAVOM
jazmínna








8 komentárov:

  1. Je to sranda Jazmínnka, ale môj brat chodí na toto isté miesto zbierať naplavené drevo. :) Má ho v rôznych podobách v celom byte :)pa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý deň Janka...no aby mi Váš brat nevyzbieral všetko to drevo, alebo ja jemu :-).je to fantastický materiál.pozdravujem a prajem pekný deň.jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To som zvedavá, čo z toho dreva bude. Tak nás nezabudni informovať, pá.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Moni.tak to som aj ja zvedavá čo z toho vyvstane :-).každopádne podám info.pa,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wooou super drevo aj ja ho zbieram, som veeeľmi zvedava čo z toho ty vyrobiš :-) Ja som chcela minule nad stolik dlhý konár nenašla som take od vody tak som si zavesila konar z brezy...no po takom pátram aj naďalej ak sa podarí najsť vymením :-) Krásny Nový rok prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pozdravujem Mery.zatiaľ drevo skrblím,suším...lebo dreva nikdy nieje dosť :-).myslím,že by sa tam našiel dáky dlhý konár[no nemala by som prezrádzať :-)].a breza ... hmm,tú milujem.jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Moni pozdravujem aj ja...kuk na môj konár :-) http://mery1313.blogspot.sk/2017/12/advent.html
      Ak by ste cez sezónu išli na cestu motorkou daj vedieť kde :-)

      Odstrániť
    2. Konár je fajnový.pekne zapadol do interiéru.určite napíšem ak sa vyberieme niekam pojazdiť.jazmínna

      Odstrániť