Krajky a čipky

nedôstojne pohodené v drevenej bedničke.

Na internete som si našla obrázky papierových špuliek..........vytlačila, vystrihla a pekne namotala krajôčky a čipôčky na špulky a následne povešala na policu. Poniektoré som omotala na drevené kolíčky.
Sú pekne poukladané jedna vedľa druhej ako vojaci :-)......a hlavne získali svoje pevné miesto v pracovni!!!




Stačí pár šróbikov, akuvŕtačka ......a polica :-)



Nuž a krátke zbytky visia na vešiaku.
Zbožňujem plechovky, aj takéto obyčajské, aj pomalované, aj nahrdzavelé! 
Tá prostredná je darček od kamarádky Haničky.



Veľmi veľa rôzny obrázkov papierových špuliek nájdete na nete.




Majte sa fajn
jazmínna

10 komentárov:

  1. Jazmínnko, vypadá to skvěle, děkujeme za šablonky k vytištění .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jazminka super napad ;) dik

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je už iná zbierka, páči sa mi tvoj kútik s poličkou. Takto nejako si predstavujem pracovný kútik, tam sa musí krásne tvoriť. Ďakujem ti za komentík u mňa a tabuľa, čo sa ti tak páčila, tá je domáca výroba. Veľmi sa mi páčil ten nápis v origináli, tak som si ho zmajstrovala sama :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čauko Reni.ďakujem za pochvalu.no a tá Tvoja pani tabula mi otvorila ústa :-).papa,jazmínna

      Odstrániť
  4. Leničko,Jazmínnko,to je nádherný...děkuji za předlohy k vytištění...v budoucnu se budou jistě hodit...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť