Jarné ladenie, časť prvá

Všetci okolo mňa hovoria, že pani jar je už za rohom. Tak som za roh nakukla, a veruže som ju už asi videla. Aby som ju privítala ako sa patrí, zahájila som doma na predmestí jarné ladenie. Len tááák, zľahka.

Zajačik bol pôvodne čierny ako uhoľ, ale popatlala-pomatlala a robí parádu ďalej. Taniere s nohou využívam stále a na hocičo. Nemám rada pracholapné veci na policiach a skrinkách,preto je všetko plne funkčné a využiteľné.
 Vajíčka sú z domáceho chovu, vyfúknuté a očistené.Ó, tá praženica chutila skvele.
Slečna Zajacová bola ušitá iba pre mňa, ďakujem Riuš!!!
 Obľúbila som si tento konár. Podľa nálady a ročného obdobia naň zavesím čo ma práve napadne.
Je to fajn. 
Zajaca už poznáte, a holka z porcelánu je bazárová radosť.

...a na záver

Prajem všetkým ženám k dnešnému sviatku veľa lásky,šťastia,zdravia,pohody a príjemné chvíle strávené v tom našom virtuálnom  svete !

Majte sa fajn

jazmínna





2 komentáre: